پنل پيام چيست؟

پنل ارسال اس ام اس چيست؟

یک نرم افزار (اسکریپت) تحت وب میباشد که امکان ارسال و دریافت پیامک را از طریق اینترنت فراهم میکند. این پنل ها برای ارسال اس ام اس نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت ندارند! با استفاده از این پنل ها امکانات زیادی در دسترس شخص قرار میگیرد، نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس کد پستی، ارسال منطقه ای و …. شرکت های زیادی اقدام به راه اندازی سرویس های ارسال پیامک کرده اند.

تفاوت پنل ارسال اس ام اس (پیامک) (SMSPanel) با مودم جی اس ام (GSM Modem) چیست؟

در پنل های اس ام اس نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem وجود ندارد

سرعت ارسال پیامک در پنل های ارسال اس ام اس بسیار بیشتر از مودم جی اس ام میباشد (در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ پیامک در دقیقه)

پنل های ارسال اس ام اس نیاز به سیم کارت ندارند

امکان ارسال پیامک با شماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰) فقط در پنل های اس ام اس وجود دارد

امکانات پنل های ارسال اس ام اس در مقایسه با GSM Modem بسیار زیاد است.

 

تلفن‌های همراه در چند سال اخیر پیشرفت‌های بسیاری را به خود دیده‌اند و در حال حاضر امکانات بسیار گوناگون و متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بدیهی است که رفتار مشتریان نیز مطابق با این پیشرفت‌ها تغییر کرده است و تلفن همراه دیگر برایشان فقط یک ابزار ارتباطی محسوب نمی‌شود. امروزه تلفن همراه تبدیل به یک منبع شخصی از اطلاعات شده است و یک وسیله ضروری برای زندگی روزانه به حساب می‌آید. از طریق گوشی موبایل است که ما به ساعت، تقویم، عکس‌های شخصی، شبکه‌های اجتماعی و بسیاری امکانات دیگر دسترسی پیدا می‌کنیم و در نتیجه وقت بسیاری را به استفاده از این دستگاه می‌گذارنیم. ضروری است که کسب و کارها نیز نسبت به این تغییرات آگاه باشند و واکنش درستی در مقابل آنها نشان دهند. زیرا اکنون که تلفن همراه تبدیل به یک وسیله شخصی شده است، تبلیغات شما نیز باید شخصی‌‌تر باشد. پس اگر تصمیم دارید با پیامک‌های خود یک رابطۀ شخصی میان برند و مشتری ایجاد کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. 

 

مشتریان خود را بشناسید

ما در شهرپيام متوجه این موضوع شده‌ایم که موفق‌ترین پیامک‌های تبلیغاتی آنهایی هستند که در یک سطح شخصی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند و آنها را ترغیب به حمایت از یک برند می‌کنند. اما چگونه می‌توان یک فضای صمیمی با مشتری ایجاد کرد؟ در قدم اول لازم است که در مورد مشتریان خود اطلاعات مفیدی را جمع‌آوری کنید. اگر که شما از مشتری فقط شمارۀ تلفن درخواست کنید، هیچوقت در مورد او چیزی نخواهید دانست و در نتیجه نمی‌توانید در پیامک خود صمیمی باشید. اما هر چقدر مشتری خود را بیشتر بشناسید، دست شما برای ایجاد پیشنهادهای مختص به او نیز بازتر خواهد بود. تا حدی که حتی بتوانید زمان ارسال خود را نیز با توجه به نیاز مشتری تنظیم کنید. به این ترتیب شما از تمام رقبای خود متمایز خواهید شد و این یعنی وفاداری بیشتر مشتری!

تا اینجا گفتیم که هر چقدر بیشتر اطلاعات داشته باشید، بهتر می‌توانید مشتریان خود را دسته‌بندی و پیامک‌های خود را هدفمند کنید. واضح است که این اطلاعات حتی در روش‌های دیگر بازاریابی نیز به کار شما خواهد آمد. با این وجود اکثر شرکت‌ها (در بهترین حالت) فقط شماره مشتری را می‌گیرند و حاضر نیستند فراتر از این بروند. بنابراین اگر شما قصد دارید خود را از سایرین متمایز کنید، این یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع کمی وقت بگذارید و ببینید که چه اطلاعاتی در مورد مشتری برایتان مفید خوهد بود. سه مورد زیر احتمالاً در لیست هر کسب و کاری خواهد آمد:

نام مشتری: در پیامک‌های خود مشتری را به اسم خطاب کنید و به این ترتیب یک حس صمیمیت میان دو طرف به وجود آورید.

تاریخ تولد: تولد مشتری را به او تبریک بگویید و حتی یک تخفیف ویژه نیز به مناسب این روز ویژه برایش در نظر بگیرید.

علایق: مشتریان به کدام دسته از محصولات و خدمات شما علاقه دارند؟ پیامک‌های خود را با توجه به علایق آنها برایشان ارسال کنید.

پس از این می‌توانید با توجه به اطلاعاتی که از مشتریان دارید، آنها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کنید و تنها پیامک‌های مربوط را به هر کدام از آنها ارسال کنید. مطمئن باشید که مشتری هم قدر این تلاش شما را خواهد دانست و با وفادار ماندن خود زحمات شما را جبران می‌کند.

هیچ‌چیز مثل یک داستان مطلب را نمی‌رساند

فرض کنیم که شما یک فروشگاه لوازم ورزشی دارید. مصطفی یکی از مشتریان شما است که به اسکی علاقه بسیار زیادی دارد. با توجه به آنکه فصل اسکی پیش رو است، شما هم لوازم جدیدی برای اسکی آورده‌اید و البته احتمالش هست که مصطفی هم بخواهد لوازم جدیدی برای اسکی خریداری کند. درست است که سال پیش، او لوازم ورزشی خود را از فروشگاه شما خریده بود، اما بسیاری فروشگاه‌های دیگر نیز در محدوده شما کار می‌کنند. بنابراین مشخص نیست که او به شما وفادار خواهد ماند یا اینکه به سراغ مغازه‌های دیگر می‌رود. خوشبختانه شما سال پیش که مصطفی را ملاقات کردید، شمارۀ او را گرفته بودید تا اخبار و پیشنهادهای خود را برایش ارسال کنید. به علاوه این موضوع را هم ثبت کرده‌اید که مصطفی به اسکی علاقه دارد، نه به فوتبال، تنیس یا هر ورزش دیگری.

شما تصمیم می‌گیرید یک پیامک به مشتریان علاقه‌مند به اسکی خود بفرستید و به آنها خبر بدهید که لوازم جدیدی را برای فروش گذاشته‌اید. بنابراین با توجه به اینکه نام هر مشتری نیز در سیستم شما ثبت شده است، چنین پیامکی برای مصطفی ارسال می‌شود:

سلام مصطفی. فصل جدید اسکی پیش رو است! ما هم لوازم جدیدی برای آماده کردن تو داریم.

اجازه دهید مشتری احساس خاص بودن کند

 هیچ شکی نیست که مصطفی تا همین جا بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است، زیرا شما او را به خاطر داشته‌اید. اما بگذارید یک گام فراتر برویم و کاری کنیم که او واقعاً احساس خاص بودن کند. ما یک تخفیف ویژه برای او در نظر می‌گیریم تا او تشویق شود به مغازه شما بازگردد و هر چه برای فصل اسکی نیاز دارد را از شما تهیه کند.

 با ارائه این پیامک در فروشگاه ۱۰% تخفیف مشتریان ویژه را دریافت می‌کنی

مصطفی هم اکنون احساس می‌کند که یک پاداش خوب از شما دریافت کرده است و به این ترتیب شما هم یک مشتری وفادار برای خود به دست آورده‌اید. و تمام این به لطف قدرت یک پیامک ساده بوده است.

تجارت شما و بازاریابی پیامکی

البته این اطلاعات فقط به کار یک فروشگاه نمی‌آید، بلکه در هر صنعتی می‌توان از پیامک برای ایجاد یک رابطه قوی با مشتری و بدست آوردن وفاداری او استفاده کرد. پس چه شما صاحب یک رستوران هستید، چه یک موسسه آموزشی، چه هر کسب و کار دیگری، هیچوقت نباید قدرت یک پیامک درست را دست کم بگیرید. فراموش نکنید که ۹۸% از پیامک‌ها توسط مخاطبان خوانده می‌شود و اکثریت این پیامک‌ها نیز ظرف همان چند دقیقه اول باز می‌شوند. به این فکر کنید که چطور این آمار در مقایسه با دیگر رسانه‌های تبلیغاتی می‌درخشد. این دقیقاً همان دلیلی است که باعث می‌شود بازاریابی پیامکی اینچنین موثر باشد. در مطالب بعدی بیشتر در این مورد صحبت می‌کنیم که چگونه می‌توان مشتریان را با توجه به معیارهای مختلفی دسته‌بندی کرد. پس همراه ما باشید.

همچنین اگر دوست دارید بیشتر در مورد بازاریابی پیامکی بدانید و بفمید که چگونه می‌توانید از این روش بازاریابی برای رونق تجارت خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که با بخش پشتیبانی شهرپيام تماسی داشته باشید و از کارشناسان ما در این مورد مشاوره بگیرید. خوشحال خواهیم شد اگر نظرات و پیشنهادات خود در مورد این پست را نیز از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذراید

روابط عمومی و پیامک کاربرد پیامک در آژانس های مسافرتی کاربرد پیامک در مدارس نشریات و پیامک گارانتی رضایت چیست؟ فروشگاه و مدارک پیامک چه تاثیری در صنعت دارد؟ پنل پیامکی چیست؟نکات مهم در انتخاب بهترین سامانه پیام کوتاه نمایندگی سامانه پیام کوتاه رایگان تعرفه100ریالی پیامک پنل پیامک ویژه آژانس های مسافرتی پنل ارسال اس ام اس در ايران ارائه خط اختصاصی1000رایگان امکانات،مزایا و ویژگی های یک سامانه پیام کوتاه ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک ارسال پیام کوتاه به بلک لیست وب سرویس پنل پیامک پیامکبررسی امنیت سرویس پیام کوتاه تفاوت GSM مودم با سامانه پیام کوتاهبازاریابی سنتی در مقابل شیوه های نوین بازاریابی پیامکی رنگ می بازد؟بستر نرم افزاری سیستم پیام کوتاه سورس سامانه پیام کوتاه انتخاب استراتژی تبلیغات پیامکیمراحل برگزاری یک کمپین تبلیغاتی پیامکی ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ارسال به بلک لیست بدون پرداخت هزینه اضافی سامانه پیام کوتاه رایگانسامانه پیام کوتاه یا پنل پیامک چیست؟ بهترین متن و متد جهت تبلیغات پیامکی چیست؟تبلیغات پیامکی آری یا نه؟ نمایندگی سامانه پیام کوتاه شغل دوم با درامد اول ارسال انبوه پیامک تخفیف پنل پیام کوتاه شیراز سامانه پیام کوتاه پیام رسان ارسال از روی نقشه تبلیغات کارامدپنل پیامک پنل اس ام اس شیراز-تهران-مشهد-اصفهان-بوشهر-اهواز-ايلام-ياسوج-قم-رشت-چالوس-مازندران-گرگان-گلستان-بيرجند-بجنورد-بانه-شيروان-كرج-البرز-ري-قم-لامرد-ساوه-اردبيل-اروميه-انزلي-زاهدان-زابل-ماهشهر-بندعباس-كلاچاي-سنندج-نيشابور- لرستان-خرم آباد-شوش-دزفول-انديمشك-فلاورجان-نمایندگی سامانه پیام کوتاه ارسال پیام انبوه محله ایارسال تبلیغات پیامکی منشی پیامکی پاسخگوی خودکار ارسال زماندار